اجرای نمای سنگی

اجرای نمای سنگی نیازمند تبحر خاصی است که نمادیزاین تخصصا در این زمینه فعالیت دارد.
نماهای سنگی از گذشته جزو نماهای زیبا و مقاوم محسوب می‌شوند، این نوع نما علاوه بر استحکام و مقاومت، بر زیبایی ساختمان نیز می‌­افزایند و جلوه و شکوه زیادی را به نما می‌بخشد، همپنین از جمله مزیت هایی که نمای سنگی دارد این است که می تواند به صورت تک و چند مصالحی اجرا شود، برای مثال می توان نمای سنگی را همراه با مصالحی همچون آجر، شیشه، فلز، کامپوزیت و … اجرا کرد.
در صورتی که در  اجرای نما سنگی اشتباهی صورت گیرد، خسارات‌های جبران‌ناپذیری به وجود می‌آید، بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق باید حتما از اکیپ اجرایی کاربلد استفاده کرد.
در این مقاله قصد داریم با نحوه نصب نمای سنگی در ساختمان، بهترین سنگ نمای ساختمان، مدت زمان اجرای نمای سنگ ساختمان و نکات نگهداری این نما آشنا شویم، هم­‌چنین نحوه برآورد قیمت اجرای نمای سنگ در ساختمان، را نیز با هم بررسی می‌­کنیم.
نمای سنگی از جمله نماهایی به حساب می آید که به دو روش قابلیت اجرایی دارد، خشک و ملاتی که هر یک دارای روش های متفاوتی است، در این مقاله با کلیه روش های اجرایی در نمای سنگی آشنا می شویم.

 http://brickfacade.asblog.ir/post/10

روش‌های اجرای نمای سنگی

نمای سنگ ساختمان، مانند برخی دیگر از سبک­‌های نماسازی به دو روش اجرا شود.

  • خشک
  • ملاتی(تر)

برای اجرای سنگ نما، باید از مجریانی حرفه‌ای کمک بگیرید تا بهترین نما را همراه با بهنیه‌ترین هزینه در اختیار داشته باشید، در ادامه به بررسی هر یک از روش‌های اجرایی می‌پردازیم.